Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023

Ο Σπύρος Ζαφείρης είναι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη Γιάννενα - Νέα Εποχή

Ο Σπύρος Ζαφείρης είναι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη Γιάννενα - Νέα Εποχή


"Ανακοίνωση υποψηφιότητας για το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Ιωαννιτών 

Η συνέπεια στα πιστεύω μου με οδήγησε στο ν’ αποδεχθώ την πρόταση που μου έγινε από τον  Δημήτρη Παπαγεωργίου, στη βάση της συνέχισης του έργου του Μωυσής Ελισάφ - Γιάννενα Νέα Εποχή

Ο προσηνής χαρακτήρας του κυρίου Παπαγεωργίου, η ειλικρίνεια των προθέσεων που εκπέμπει και το αίσθημα ευθύνης που φέρει για τη συνέχιση της προσπάθειας αναμόρφωσης του Δήμου μας, με οδηγεί στη στέρεα εκτίμηση ότι θα είναι ένας επιτυχημένος Δήμαρχος.  

Στο τέλος της διαδρομής μας αυτό που θα κρίνει την αξία της, στον απολογισμό που θα κάνουμε, δεν είναι ούτε το πόσα χρήματα έχουμε σωρεύσει, ούτε τα υλικά αποκτήματα. Είναι το ίχνος που θ’ αφήσουμε στους συνανθρώπους μας, στις κοινότητες που ζήσαμε εντός τους.  

Όταν ξεκινούσα από την Αθήνα το 2011 για τα Ιωάννινα, που επέλεξα να ζήσω, αυτή τη σκέψη την είχα ήδη στις αποσκευές μου.  

Και, όταν ο αείμνηστος Δήμαρχός μας με ρώτησε, σε ανύποπτη στιγμή στις αρχές του 2022, ποια είναι η γνώμη μου, να συνεχίσει για την επόμενη θητεία ή όχι. “Βεβαίως και να συνεχίσετε. Οφείλετε να ολοκληρώσετε το έργο που ξεκινήσατε.”, ήταν η απάντησή μου.  

Ζητώ τη στήριξή σας, φίλες και φίλοι Γιαννιώτες, για την εκλογή μου. Στο Δημοτικό Συμβούλιο εκλεγμένος θα έχω  τη δυνατότητα να:  

✔️ενισχύσω την πολιτική διαβούλευση, συνεννόηση και αποτελεσματικότητα αυτού με μοναδικό κριτήριο το δημόσιο συμφέρον. Σε αυτό θα συμβάλει η πολιτική μου συγκρότηση.  

✔️προσφέρω τις γνώσεις μου πάνω στα σύγχρονα μοντέλα Αστικού Εφοδιασμού, απαραίτητα για την επίτευξη των στόχων του ευρωπαϊκού προγράμματος “100 πόλεις ψηφιακά έξυπνες και κλιματικά ουδέτερες”. 

Σε αυτό θα συμβάλλουν η σχετική μου επιμόρφωση από το Ε.Κ.Π.Α., η επαγγελματική μου εμπειρία στις εμπορευματικές μεταφορές και η ενασχόλησή μου με το αντικείμενο, μέσω του Ε.Ε.ΣΥ.Μ. (Ελληνικός Επιμελητηριακός Επιχειρηματικός Σύνδεσμος Μεταφορών)

 ✔️προσφέρω τις γνώσεις μου πάνω στην Κυκλική Οικονομία και Διαχείριση Απορριμμάτων. Σε αυτό θα συμβάλει η επιμόρφωσή μου από το Παν. του Σαλέντο (Ιταλία) στο πρώτο, από το Παν. Αιγαίου στο δεύτερο, και παράλληλα η σχετική επαγγελματική εμπειρία που διαθέτω.  

Μα πάνω απ’ όλα στόχος μου είναι να συμβάλω στην ανάκτηση της εμπιστοσύνης των πολιτών στο πολιτικό προσωπικό.  

 Το όραμά μου είναι ένας λειτουργικός Δήμος (με την ευρεία έννοια), σε αγαστή συνεργασία μεταξύ Πολιτών, Επιχειρήσεων, Δημοτικών Υπηρεσιών και Δημοτικών Αρχών, ανοικτός στις προκλήσεις (και προσκλήσεις) του μέλλοντος!

#Ζαφείρης_για_τα_Γιάννενα_που_αξίζεις"

Βρείτε τον Σπύρο Ζαφείρη στο facebook >