Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Ιωάννινα: Παρουσίαση του Βιβλίου του Δημήτρη Δημαρέλου «Θέλω να σκίσω το εκλογικό μου δικαίωμα» (23 Σεπτεμβρίου 2016)


«Θέλω να σκίσω το εκλογικό μου δικαίωμα»: Παρουσίαση Βιβλίου του Δημήτρη Δημαρέλου στο President στα Ιωάννινα, την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016.

"Με πολύ μεγάλη μου χαρά ανακοινώνω την παρουσίαση του βιβλίου μου, «Θέλω να σκίσω το εκλογικό μου δικαίωμα», στα αγαπημένα μου Ιωάννινα, η οποία και θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου, ώρα 19:00, στο καθιερωμένο στέκι, PreSident Coffee Bar (Θεμιστοκλή Σοφούλη 8).

Στην πόλη των Ιωαννίνων έχουν πραγματοποιηθεί μερικές από τις πιο όμορφες, δημιουργικές και σημαντικές συνεργασίες της σύντομης σταδιοδρομίας μου, όπως ο επί σειράς ετών σχεδιασμός των αφισών του Run & Out, αλλά και η εικονογράφηση μπλουζών για τον επίσημο ΠΑΣ Γιάννινα. Πίσω από όλες αυτές, και φυσικά δίπλα μου στηρίζοντάς με, ήταν πάντα ο αγαπημένος μου φίλος, Μιχάλης Μερτζιανίδης, που μου έκανε την τιμή να αναλάβει τον συντονισμό και την οργάνωση της εν λόγω παρουσίασης.

Μοναδικός σκοπός του event είναι να βρεθούμε από κοντά όλοι μαζί, να πιούμε ένα καφεδάκι, και να χαμογελάσουμε. Η σύγχρονη εποχή του διαδικτύου, αλλά και η ίδια η φύση της τέχνης της γελοιογραφίας, δημιουργούν ένα μεγάλο κενό ανάμεσα στους δημιουργούς και τους αναγνώστες, το οποίο και καλό είναι να ανακάμπτεται πού και πού δια μέσω ανάλογων πρωτοβουλιών.

Το βιβλίο θα προλογίσουν (με αλφαβητική σειρά), η κα Αναστασία Γιογλή, Δικηγόρος και Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Ιωαννίνων, ο κος Γιώργος Τσαντίκος, Δημοσιογράφος, Συγγραφέας και Συντάκτης του «typos-i.gr», και η κα Νίκη Δ. Τσιφετάκη, Ιατρός και Προϊσταμένη του Ρευματολογικού Γ. Ν. Ι. «Γ. Χατζηκώστας». Η αποδοχή της πρόσκλησης και η παρουσία τους με τιμάει ιδιαίτερα, και με βγάζει από τον κόπο να βγάλω ο ίδιος ομιλία για τη δουλειά μου (μόνο με τα σκίτσα το ‘χω).

Ακόμη, ευχαριστώ πολύ τους χορηγούς μας, δηλαδή το PreSident Coffee Bar, την ιστοσελίδα «typos-i.gr», το ξενοδοχείο «Essense», τον ραδιοφωνικό σταθμό «Super fm 104.3», την εκπομπή «Στη Λακούβα», και το τυπογραφείο «Εκτυπωτική Εκδοτική Ηπείρου», για την πολύτιμη συμβολή τους ως προς την υλοποίηση και τη διοργάνωση της παρουσίασης.

Τέλος, να αναφέρω πως όσοι το επιθυμούν, θα είναι σε θέση να παραλάβουν αντίτυπα του βιβλίου, με προσωπική αφιέρωση και έναντι δέκα ευρώ.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας, και θα τα πούμε σύντομα από κοντά!

Με εκτίμηση,
Δημήτρης

Υ.Γ. Έχουμε ετοιμάσει και μία έκπληξη για τους φιλάθλους του ΠΑΣ Γιάννινα."