Σάββατο 23 Ιουλίου 2022

Νέος Κώδικας Δεοντολογίας για Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες: Φρένο στην παραπληροφόρηση με διαφημίσεις και ξεκάθαροι όροι για καταναλωτές

Φρένο στην ταλαιπωρία και την παραπληροφόρηση των καταναλωτών ακόμα και μέσω διαφημίσεων ή προωθητικών κινήσεων, επιχειρεί να βάλει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) με την έκδοση του νέου Κώδικα Δεοντολογίας, για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στους καταναλωτές. Ο Κώδικας δεσμεύει τους παρόχους για ευκρινείς όρους στα συμβόλαια, ξεκάθαρο πλαίσιο για τις αποζημιώσεις των συνδρομητών, αλλά και δικαιώματα ακόμα και για τερματισμό μιας σύμβασης αζημίως για τον καταναλωτή στην περίπτωση που προϊόν ή υπηρεσία αγοράστηκε με βάση ανακριβείς ή εσφαλμένες πληροφορίες. 

Ορίζεται ξεκάθαρα ότι ο καταναλωτης δεσμεύεται με την προσφορά που δέχθηκε τηλεφωνικώς μόνον εφόσον υπογράψει ή ρητώς επιβεβαιώσει τη συμφωνία μετά την παραλαβή των όρων της σύμβασης. Σε διαφορετική περίπτωση οποιαδήποτε σύμβαση είναι άκυρη υπέρ του καταναλωτή και ο καταναλωτής μπορεί να διακόψει τη λήψη υπηρεσιών αζημίως, ενημερώνοντας εγγράφως τον πάροχο.

Παράλληλα επιχειρεί να ξεκαθαρίσει το τοπίο σε σχέση με τις συνεργαζόμενες ή υπεργολαβικές εταιρίες με τους παρόχους ηλεκτρονικών υπηρεσιών απαιτώντας τη σχετική ενημέρωση των καταναλωτών ακόμα και στις περιπτώσεις τηλεφωνικών προωθητικών κλήσεων. 

 Μάθετε περισσότερα εδώ.

Διαβάστε ακόμα στα Hot Topics

Πηγή: ethnos